Twoim głównym celem będzie aktywne pozyskiwanie nowych klientów na usługi doradcze związane z pozyskiwanie dotacji unijnych. Twój dzień w pracy:
50% - telefony – obdzwanianie bazy, docieranie do osób decyzyjnych, weryfikacja klienta i jego planów inwestycyjnych pod kątem znalezienia projektu. Nasi najlepsi sprzedawcy wykonują ok. 30 telefonów dziennie i w efekcie pozyskują 3-5 klientów miesięcznie.
30% - spotkania – wstępnie zweryfikowanego klienta zapraszamy na spotkanie, najczęściej wideokonferencję, ale czasami spotykamy się osobiście u nas lub u niego (delegacje autem są częścią naszej pracy). Celem spotkania jest omówienie szczegółów współpracy i dalsza weryfikacja projektu. W spotkaniu będzie z Tobą zwykle uczestniczył jeden z dyrektorów, który zapewni niezbędne wsparcie merytoryczne.
10% - utrzymywanie relacji – bazujemy na długoterminowych relacjach, niemal każdy z sukcesem obsłużony klient do nas wraca. Pozyskani przez Ciebie klienci stanowią dla nas dużą wartość, dlatego Twoim zadaniem jest podtrzymywanie relacji i wsparcie klienta w planowaniu nowych przedsięwzięć do wspólnej realizacji.
10% - edukacja, rozwój, własne inicjatywy – w naszej branży sprzedaż jest skuteczna, jeżeli talent i umiejętności miękkie wspiera wiedza merytoryczna. Dlatego będziesz regularnie szkolony i edukowany w aspektach związanych z pozyskiwanymi projektami. Dowiesz się np. jak wygląda proces administracyjny budowy fabryki, jak ocenić przedsiębiorstwo na podstawie sprawozdań finansowych oraz jak tworzy się kosztorys projektu badawczo-rozwojowego. Zachęcimy Cię też do realizacji własnych pomysłów w zakresie dotarcia do potencjalnych klientów.
Nasze wymagania
Jako STRATEGOR mamy renomę i wysokiej jakości produkt, potrzebujemy jednak utalentowanych i zdeterminowanych ludzi, którzy będą w stanie wyłowić w morzu polskiego biznesu najciekawsze, najbardziej intratne projekty. Żeby osiągnąć u nas sukces powinieneś cechować się:
Determinacją – żeby pozyskać wielu klientów, trzeba po prostu dużo dzwonić, a „złowione” tematy dociągnąć do końca.
Inteligencją i otwartością na nową wiedzę – consulting biznesowy wymaga ciągłego przyswajania nowych informacji i wykorzystywania ich w sprzedaży. Żeby zrozumieć potrzeby klienta, trzeba zrozumieć jego biznes.
Elokwencją i profesjonalnym wizerunkiem – sprzedajemy usługi premium, więc musimy sprostać wysokim wymaganiom – kultura osobista, staranność językowa i profesjonalizm to nasz pakiet obowiązkowy.
Łatwością nawiązywania relacji i umiejętnością ich pielęgnowania – każdy klient jest dla nas kluczowy, a relacje są naszym najcenniejszym aktywem.
Dobrą organizacją pracy i systematycznością – praca w sprzedaży to nie sprint, tylko maraton (a w zasadzie triathlon). I to z przeszkodami.
Otrzymasz swobodę w planowaniu dnia pracy, ale bez dobrego planu i jego rzetelnej realizacji, nie będzie efektów.
Ofertę kierujemy zarówno do osób z doświadczeniem, jak i do absolwentów studiów dziennych.
Specyfika pracy wymaga również posiadania prawo jazdy kat. B.
Przede wszystkim patrzymy jednak na to, jak Twoja osobowość uzupełni nasz zespół!